Support

 

Om du fått problem och vill felanmäla detta så tar du alltid kontakt med din tjänsteleverantör. De kommer göra allt för att hjälpa dig igång igen men skulle det visa sig att det ändå inte hjälper så kommer de i sin tur att kontakta Ljungby energi.

 

I förekommande fall så kommer vi i så fall också att behöva komma ut på plats hos er för att åtgärda felet, om detta krävs så kommer vi att kontakta dig direkt och bestämma en tid och dag. Vi åtgärdar fel under normal kontorstid men vi har bevakning på våra system 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan året runt. Det innebär att vi automatiskt får larm om något allvarligt händer och då åker vi ut även efter kontorstid. Detta sköts automatiskt och du som kund skall normalt inte behöva felanmäla eller ens märka om något sådant händer mitt i natten.

 

Tekniska frågor om vårt fibernät kan ställas via vår kundtjänst på 0372-78 95 70.

 

Våra tjänsteleverantörer

 

Ljungby bredband: 0372-133 22 (kundtjanst@ljungbybredband.se)

Koneo: 0372-27 67 00 (helpdesk.ljungby@koneo.se)

Netatonce: 0771-40 44 00 (kundtjanst@netatonce.se)

Microbus: 0372-109 40

Ljungby Energi: 0372 78 95 70 (kundtjanst@ljungby-energi.se)

Bredband2: 0770 811 000 (helpdesk@bredband2.com)

Telia: 90 200 (Skicka epost)

Boxer: 0771 21 10 00 (kundservice@boxer.se)